Myser i soffan

Sitter med ett täcke runt mig och lyssnar på musik. Är det såhär det är att vara arbetslös? Then I can live whit it! Ska leka med Emma idag. Hon har lägenhet någonstans i Solna så hoppas jag hittar dit.. vilket inte är helt säkert eftersom jag har ärvt mitt lokalsinne från pappsen. Lääänge sen jag träffade Emma nu. Vi ska åka förbi Emmas pappa också och hämta en skiva som han har gjort till oss. Det är massa klipp på när vi var små. Vi var ju små teater apor då. Emma och jag! Haha. Skrattar när jag ser det framför mig.

Så idag blir det en Emma och Karro dag :)

Jag och Emma när vi var små skitar!

Slänger in en bild på Emma som stor också ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0