Ny dag, nya möjligheter..

.. eller bara samma gammal vanliga skit? Man kan alltid tänka postivit iallafall :)

Efter träningen igår blodade det från min stackars lilla tå. Buuuuuuhhuuuuuu. Den gör så ont. Men jag har heller nageln kvar och att den kanske ramlar bort när jag springer på innebandyn än att gå till en vårdcentral som jag dra bort den så jag dör!!

Över till något annat. Jenne har tydligen fått för sig att jag är hemlös.. Jag vet inte men ser jag så sluskig ut? Eller att jag är någon sorts inneboende hos Fia? kanske hennes personliga städare och kock som bara är där ibland? Senast jag kollade betalde jag hälften av hyran och det står till och med mitt namn på dörren.. hmmm? Hur tänkte du nu? ;P

Vill att Carro ska flytta hem NU!! Inte om tv en månad utan nu!

Skriver mer senare! PUSS 


Sveriges BÄSTA bilförare




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men jaaaaaa kirri! Skriv ett inlägg om mig, superduperfun :) DET ÄR INGENTING JAG TÄNKER PÅ, Har bara blivit så. Ska inte skriva så meeeeeeeeer.

2010-03-12 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0