Nytt inlägg..

Ojojoj..

Har ingen aning om vad jag ska skriva men täntke bara att ni skulle få veta att jag lever åtminstonde. Helgen var lugn, just i den här sekunden kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde.. Nu kom jag på´t. Började helgen hemma hos älskling, vi konstaterade att koka ris inte är våran starka sida! Åkte hem på lördagen och kollade prisonbreak och film med Barre & Linda. Mys! På söndagen bjöds det på match. Kanske inte den bästa matchen från våran sida om man säger så, men vi vann. Det är väl lite det som är meningen!?

Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva bjuder jag på några bilder från våran kväll i Kista centrum förra helgen.

Fia fick en liten fläskis av en dumle jag kastade på hennes läpp
(Förövrig en mycket fräsch bild)


Barrree


Smisk, om man är elak!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0