say cheeze! Fia som skriver.

God kväll allt folk!

Fras här, har inte haft så mkt tid att gästskriva på Karros blogg för har ju faktiskt fått ett heltids jobb :) Jobbar nu mera på ett företag som heter Cafe Bar, jag leverar varor och rengör kaffemaskiner på företag. Är rätt kul men tungt :) Så om ni inte redan visste vad jag gör på dagarna är det vad jag sysslar med nu för tiden :)

Helgen har iallafall varit bäst!

I fredags va jag med massa tjejer från laget och kollade lets dance, film och snacka och skratta massa :D
Vi trodde inte linda skulle vilja se filmen för va en thriller men slutade med att hon verkade gilla den mest av alla ;) du är påväg åt rätt håll linda.

I lördags börjde dagen med att vi åt lunch med laget på tegel, blev en pasta med en ostkaka på :P men va väldigt gott faktiskt. Jag, Karro och Jenne skulle leta efter en present till göran och det slutade med att vi sprang i centrum, vilket Kirri inte uppskattade ^^
Sen va det dags för match, första kvalmatchen mot Endre och GUD vad vi va bra!!! Först i alla närkamper tog alltid bollen, många snygga passningar och många mål. matchen slutade med 13-3, helt okej siffror, right? ;)
På kvällen sen drog jag, karro, carre och Olle in till stan och åt på Pizza Hut och spelade bowling, det va jätte mysigt :D sen blev det godis och film när vi kom hem.

Idag har vi tvättat och ätit middag hos Karros mamma. Dagen gick så fort då man skulle ställa fram klockan en timme. Men nu sitter vi bara och tar det lugnt och jag laddar för ännu en dag med jobb, men är ju kort vecka som tur är, bara 4 dar på jobbet så känns riktigt skönt :)



TÄBY FC ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0