Tisdag den 16 Mars 2010

Hoppla!

Igår innan träningen var Lise på besök. Mysigt! Jag hämtade upp henne efter jobbet så åkte vi hem käkade och kollade biggest looser (like usually) Jag och Fia fick oss varsin chocklad kaka, tack sötnos! (den är redan slut..)

Ska fixa naglarna idag, woohoo! Skulle gjort det på lördag egentligen men jag hade glömt bort att min kusin ska döpa sin son på lördag så ska dit. Kul! Så idag efter jobber åker jag in till stan och får mig ett par nya naglar.

Fia mådde inte så bra imorse.. Hon går alltid upp klockan sex och jag klockan sju. Så imorse kl sex ringde Fias klocka och hon gick upp. Jag vaknade till men somnade snabbt om igen. Klockan sju ringer min klocka. Går upp ur sängen och går till Fias rum för att hämta ett par trosor (vi har alla i Fias rum, så ni kan vara lunga vi delar inte..) Så ser jag att det ligger någon i Fias säng. Först blev jag faktiskt rädd. Det ska ju inte ligga ngn där vi den här tiden. Sen vänder sig Fia om och säger.. "Jag kräktes imorse".. Fräsch.. Jag åkte till jobbet fort som fan!!

Nu måste jag jobba vidare.. snart lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0