Tjenis!

Helgen var grym på alla sätt och vis. Riktigt bra. Började helgen med att stanna kvar på jobbet efter vi hade slutat och spelade lite biljard. Jag vann över både Jimmy, PP och bergstrand. I´m the best. Vid halv åtta åkte jag vidare till Evves place för en hejdå fest för Becca som ska åka hem till Umeå igen. Riktigt lyckat. Jag hade iallafall skit kul! Tog natt bussen hem och låg i sängen runt två.

Lördagen spenderades till en början med Linda och Fia. Vi åkte till kista och shoppade sen hem till Linda för att käka mat med hennes pappa, hennes brorsa och lilla Stoffe. Världens charmigaste unge!! Sen hem till Sofie G och kolla melodifestivalen med några från laget. Mickans lilla utbrott på att Anna vann var rätt så underhållande..

På söndagen bjöds det på lite junis bandy. Jag & Fia åkte ner till Tibble för att stötta våra juniorer som var väldigt duktiga, denna gång mot Huddinge. Sen hem, stekte pannkakor för att sedan bege sig ner till Tibble igen för match mot Ingarö. Hemsk match. Tappade luften en gång och har ett stooort blåmärke på knät. Det var vedhuggartävling i Ingarös lag tror jag. Nej, dom visste minsann inte hur man spelade innebandy.. Tråkigt!

Lite bilder från helgen:


<3


Becca som vi hade hejdå fest för :)


Hahaha!


Becca & Fialotta :)


Muuusic people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0