Underbar helg

I fredags mös jag med Fia och Linda. Vi var och käkade hos Linda med hennes bror och morbror. Gott var det! Sen hem till mig och Fia igen för att kolla film vi hade hyrt. Mys mys mys!

lördagen åkte jag hem till Älskling. Gick direkt till hans farfar och käkade kräftor. Jag som inte ens gillar kräftor, men sällskapet var trevligt. Sen myste jag och älskling resten av helgen. Vi gjorde några extremt goda körrfärsbiffar på söndagkvällen. Vi är grymma i köket när vi vill hjärtat ;) Sen fick jag träffa Wilma också. Shit vad stor hon har blivit.

Igår åkte jag kommunalt hem från Olle så det tog ju typ hela dagen nästan. Så var det träning sen pån kvällen. Det gick ganska bra för mig, mickan och Moa. Vi vill ju att det ska sitta nu till kvalet och jag har en känsla av att det kanske kommer göra det. De kändes lite ostabilt förra veckan men jag tror vi har hittat tillbaka igen nu. Vi hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0