bloggtorka

Fick en jätte fin teckning av Novalie förra veckan om hon hade ritat på dagis. Den sitter nu på kylskåpsdörren. Det var så himla skönt när man var liten och man kunde ge saker man hade gjort i skolan till mamma eller pappa. Aldrig vara orolig för att de inte skulle tycka om sin present för oavsett hur fult det än var, va det ändå lika glada. Nu har man ångest inför varje födelsedag, vad fan ska jag köpa? Nej det var tider det..

Efter en total grym helg med alla mina underbara vänner avslutades den på söndag kväll hemma hos min älskling. Så igår åkte vi ut till deras sommarstuga och jag hjälpte till att måla. Han bygger en altan till sitt projektarbete i skolan så eftersom jag inte är så bra på att bygga fick jag måla ;) Efter den dagen hade jag målafärg i håret, ansiktet, över hela händerna, kläderna.. allt! Skulle ha tagit en bild..

Jag: Ska du inte ha dina byggbyxor på dig?
Olle: Nej dom är nya
Jag: Och?
Olle: Ja men då kommer det målafärg på mina byggbyxorna
Jag: Och?
Olle: Ja.. jag vill ju inte se ut som en målare.

Älskling, här har vi bevis på att du har lämnat snickrandet för bli målare:


Kommentarer
Postat av: Olle

Ibland måste man fan måla :/

2010-05-11 @ 15:54:12
Postat av: karro

haha låt inte så besviken ;)

2010-05-11 @ 21:31:34
Postat av: Olle

nu hade jag i alla fall turen att få måla med dig :P jag skulle ta lite bilder på dig när du måla i dina snygga kläder och din rosa keps ;)

2010-05-11 @ 22:48:52
Postat av: Karro

Nej det skulle du inte!!

2010-05-12 @ 09:33:09
Postat av: Olle

Nästa gång kanske;)

2010-05-13 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0