En måndag

Idag har jag städat hela lägenheten och tvättat alla sängkläder plus filtarna till vardagsrummet. Är jag inte grym? Dessutom har jag tagit för och efter bilder på alla rum. Awesome. Fan vad skönt att gå och lägga sig i rena lakan ikväll, det är bland det skönaste. Lakan som luktar gott, cant get enough.

Köket
Före:


Efter:


Vardagsrummet
Före:


Efter:


Hallen
Före:


Efter:
(klicka för större)
 

Mitt rum
Före:


Efter:
 

Lilla hallen
Före:


Efter:


Fias rum fick hon städa själv men såhär såg det iallafall ut före:


FAN VAD JAG ÄR DUKTIG!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ni är fan lika mycket ungkarlar som Jessie :D

2010-05-31 @ 16:11:53
Postat av: barre

Det var fan riktigt bra kämpat! skitsnygg jöö :D

2010-06-01 @ 21:01:57
Postat av: Kirri

Vet ^^

2010-06-02 @ 09:29:19
Postat av: barre

självgoda jävel ;)

2010-06-04 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0