Hej en gång i veckan!

Guud vad jag är dålig på att blogga. Jag skäms nästan litegrann. Men hinner jag inte så kan jag ju inte gör så mkt åt det. Har jobbat på pappas jobb hela veckan, gått upp sex och kommit hem sex. Likey likey. Jag och fia fick iallafall våran efterlängtade tvättdag igår. Förstå mig inte fel, jag gillar inte att tvätta, men det var så länge sen jag och fia tvättade att vi fick gå och köpa nya trosor för att alla var skitiga. Jennes pappa tyckte att vi bara kunde vända trosorna ut och in och köra en runda till. hahaha, man kan inte förneka att detta har hänt ngn gång dock..

Jaha vid det här laget borde jag ha mycket att skriva eftersom det var så länge sen. Men det har jag inte. Mitt liv är så oootroligt ointressant.. Nejdå. Min älskade pojkvän tog körkort i fredags, YEEEEEEEEEEEEES! Slipper jag köra runt honom nu, tvärtom istället ;) Han har även sagt att han ska sluta snusa när han har tagit körkort. Så när han var här i söndags stoppade upp godis och tuggummi under läppen stup i kvarten.. haha. Men det kommer nog gå bra ;)

Om en måndag åker jag och två av mina favorit tjejer till Grekland. Det kommer bli super! Jag längtar!

Jag och min älskade Jenfer <3

Kommentarer
Postat av: Jen

<3333<33<33<3<33333 :)

2010-05-27 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0