Hej mitt i veckan

Såg att min älskling hade smygit sig in på bloggen och skrivit. Gulle dig. Tack själv hjärtat. Jag älskar dig!

Idag ska jag till min syster och färga håret igen faktiskt. Hon ringde nyss och frågade om jag ville kommer förbi kvart över tio. JAG KOMMER!! Mitt hår har verkligen tappat de mesta av färgen och sen lyser det blonda jag hade förut igenom. Men den här gången tror jag att det kommer hålla bättre, för nu är inte grunden jätte blond som den var förut. Tror att det kommer bli skit bra. Sen ska jag hem till andra syster och prova min maskeradräkt och se om den passar. Det hoppas jag verkligen annars vet jag inte vad jag ska ha dagen igår var skit rolig. Åkte in till stan halv tre och träffade Carro. Hon gick till banken och sen in på en affär och köpa present till Kelly. Sen till björkhagen och gå ut med lilla huahuan Charlie. En jätte söt liten hund. Sen in till stan igen och träffa Kelly och som vanligt hamnar vi på pizza hut. Alltid. Men det var nog sista gången vi käkar på just den pizza hut vid medborgarplatsen med tanke på att vi höll på att gå innan vi ens hade betalat. Han som jobbade där frågar när vi är påväg att gå därifrån "vill ni ha notan eller?" Jaa just fan.. Usch vad pinsamt! Men typiskt oss.. ;)

Nej nu ska jag in och kolla om mina vänner skrivit något roligt på sina bloggar sen kanske jag måste borsta håret? .. hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0