Holy cow

Helgen var helt jätte bra! Finns att läsa på de andras bloggar vad vi hade för oss. Men kan säga att det var en helg värd guld. Med de bästa människorna. Åkte till Olle i söndags efter våran try out träning. Han hade ingen aning om att jag skulle komma så det var lite roligt att se hans min när jag kom gående fram till huset. Gullrumpa!

Try out träning gick förövrigt bra. Fick spela med en Kalle från stensture, väldigt trevlig tjej måste jag säga, även bra på innebandy. Sen kom det några till också men kommer såklart inte på några namn, men jag lärde mig ett iallafall, stolt! Tror att det kommer bli ett rolig säsong i div 1. Ska bli skönt att vara laget som inte har något att förlora. I tvåan var vi i stort sett tvugna att vinna varje match för att det var vad som förväntades av oss. Nu kan man gå in med inställning att man har allt att vinna, och det är skönt. Tror det ska bli bra för oss att se att vi faktiskt kan förlora, och att vi även ska våga göra det och se att det inte är jordens undergång. Jag tror på oss!

Det togs faktiskt en del bilder i helgen. Dock inte ett ända kort från bowlingen. Besviken! Men det kanske var tur med tanke på att jag kom sist av 6 st. Till och med Malin vann över mig :O haha.

Over and out

Jag & KellyPelly!


Kommentarer
Postat av: Kelly

så jävla bra!

2010-05-06 @ 20:08:10
Postat av: mallan

mohaha, en returmatch kanske? :)

2010-05-07 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0