Norges nationaldag

Hemma från en super helg i falun. Denna underbara helg har jag mina kära lagkamrater att tacka för. Ni är guld. Att vi åkte ut i kvarten var surt, men jag tycker ändå att vi gjorde en bra match. Eller kanske så bra den kan bli på en så liiiiten hall. Tror det var den minsta jag har spelat innebandy på. Bra jobbat att lägga en dam kvarsfinal i en den minsta hallen de har. Bra prioriterat. Men det sjukaste måsta ha varit att åkersberga gick till final. Dom förlorade mot de som slog ut oss i kvarten med 1-0. Vi vann våran första match mot åkersberga med 5-1. hmm..? yäyä..

Jag tycker vi gjorde en bra turnering trots allt, vi åkte utan tränare,  Fia, Carre & jossan turades om att stå i mål och vi körde aldrig med samma laguppställning. Utan bytte runt till varje match. Hur grymma är vi inte? 14 tappra själar. Im proud.

Ligger uppe lite bilder från helgen på facebook redan. Tror säkert att det kommer fler. Jag tog lite bilder med min mobil i bilen påväg upp.


Lindas halsduk är blå egentligen, på bilden blev den lila....?


snygg hasse




Linda antastar jenfer. Jenfer försöker trycka bort linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0