hejhej

Jaha. då ska vi se om vi kan få fart på den här bloggen igen då. Fia gjorde ju ett tappert försök när jag åkte utomlands men jag hade noll lust att skriva sen när jag kom hem så det gick åt helvete. När man jobbar heltid och har träningar och kompisar att umgås med har man inte tid längre. Men något inlägg borde man ju hinna med tycker man.

Efter jobbet idag åkte jag in till centralen och mötte Fia & Carre. Var till buttrix och köpte lite sår till halloween festen imorgon med laget. Jag, Linda, Jenne, Fia & Carre tyckte det var dags att dra ihop något och inkila de nya så varför inte nu under halloween helgen. Alla måste vara utklädda och många bilder ska tas!

Just nu sitter jag hemma med Fia och kollar på idol. Olle är ju inte dåligt bra. Man får ju rysningar. Älskling ska tävla imorgon så han är hemma och bantar. Hittade även en lakrisglass på ica i mörby idag.. som jag har letat! MUMS. Köpte även lakrisströssel till det. Kan inte bli för mkt lakris på samma gång!

Imorgon när jag vaknat ska vi åka till öb och köpa lite grejer till kvällen och sen till lokalen vi har hyrt för kvällen och fixa lite tills alla kommer. Tror det kommer bli en grym kväll. Om ni har lust att komma så får vem som helst komma efter 22.00. Olle & Adam skulle komma och jag hoppas även att Carro lyckas pallra sig dit. Saknar kärringen.

Mer än så var det väl inte.

Matchen mot råsunda i onsdags vann vi med 10-3. Vi är duktiga! Ligger trea just nu. Hejja TFC.

Nu ska jag mysa vidare i min fotölj.

Puss!

Slänger in en bild på Clara.
Hur söt får man bli?

Var barnvakt förra helgen och hon är hur snäll som helst. Somnade på engång bara man la henne i sin säng och glad och skrattar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0