Gästar igen /Fia

Då va jag här igen, fortfarande inga ljud från Karro, men hon har det nog bra skulle jag tro :)

Gick rätt bra på träningen idag, men vi är rätt få så vi får låna upp en del junisar och blev rätt dåligt spel sista 10 min men annars va det bra.

Imorrn är det träning igen, sen efter blir det nog lite middag hos mamma.
På fredag kommer Kirri äntligen hem :D då blir det lite mys hemma med Linda och Carre och hyra massa film och massa godis.
På lördag blir det mer resa för Kirri och oss när det bär av till Karlstad för att möta skattkärrs. Sen på kvällen ska alla till tegel, så får bli nån öl eller nått iallafall men får se hur länge man orkar efter en hel dag i bussen :P
På söndag är det oplanerat så där får det ske något spontant bara, alltid skönt med en sån dag :)

Nu blir det dusch och sen manna frutti, smörgås och greys anatomy och kungarna av tylösand! WIEE!


Saknar dig syster! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Greys anatomy är kanske den bästa sjukhusserien...

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 17:40:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0