hej!

Oj vad det var länge sen jag bloggade. Den här helgen har varit en riktig familjehelg. I fredags var jag hemma hos pappa & Carina och käkade jätte god mat som några släktingar från dalarna hade gjort. Hann mysa med alla barnen innan jag åkte hem till Fia, Jenne, Linda & Samme. Kollade idol och spelade buzz. Ännu mera mys!:)

Igår hade vi match. Tänker inte nämna nått om den. Efter matchen skulle jag egentligen hem till Malin som fyllde 20 men pga matchen och min dåliga ork åkte jag istället hem till mamma och käkade lite innan jag tog bilen till min älskling och somnade i hans famn till en tråkig bondfilm. Älskar tryggheten jag känner i dig..

Idag var vi och hälsade på största delen av olles familj och släkt i olika omgångar. Det var riktigt trevligt! Hamnade tillslut på ett barnkalas innan vi åkte hem till älskling och myste i en timme sen skulle jag dra mig hemmåt. Nu sitter jag äntligen hemma efter en bra helg och ska snart kolla på ett inspelat ensam mamma. Hann inte hem till det så fick helt enklet spela in. Ska leta fram lite glass i frysen och sätta mig i soffan innan man ska lägga sig i sängen. En ny jobbdag imorgon. Men på fredag åker jag till Cran Canaria, kan bli helt okej skönt om man säger så.. längtar!

Det var allt för denna gång. Ha de bra tills nästa gång jag har lust att skriva och det vet man aldrig när det blir som sagt! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0