Jag hoppar in nu när Karro är borta /Fia

Ja som sagt så är Kirri i solen och har det bra, eller vet inte hur hon har det för det vägrar hon svara på, men jag vet att hon lever iallafall :) fast är oroväckande när hon intee svarat på nått sms sen i måndags, men Kirri älskar ju att låta mig ha hjärtat i halsgropen så är nästan lite van vid att det sitter där nu, men jag hoppas hon ger mig en statusrapport så jag kan rapportera här.

Vet inte villka som läser så bäst jag beskriver mig själv lite kort:

Fia 21 år, är Kirris bästa vän/syster på ett sätt, älskar innebandy, jobbar med kaffe, älskar randiga tröjor och är konstant hungrig och ser texten konstig ut eller att ord upprepas beror det på lite smått dyslexi.

I helgen va iallafall jag på fotoutställning med Jenne, det var mycket trevligt och man kände sig väldigt vuxen. Sen blev det en sväng förbi en schyst pub, ännu lite vuxen poäng. Men sen begav vi oss hem och mötte upp Carre för lite minuspoäng bland vuxenpoängen och kolla idol, men det vägde vi upp genom lite vin.
På lördagen blev det att flytthjälpa Carre och sen avsluta kvällen med spaafton.
I söndags va det match som vi vann efter lite rörigt spel med 5-3.
Måndags va det lite möte med Göran, Micke och Jenne och sen träning som vanligt.

Idag blev det lite lyxtisdag med en dag i stan tillsammans med Jenne och Samme, vi drog först till donken för lite mimddag och sen blev det att kolla "Himlen är oskyldigt blå" den va bra, men inte lika bra som "I Rymden finns inga känslor" det va inte så mkt skratt men jag lyckades såklart skratta åt något som absolut ingen annan tyckte va kul :P

Hade Kirri varit här nu hade hon sagt att jag har skrivit alldeles för långt nu....Så tror jag slänger in lite bilder nu.





Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes som jag spelat in, så har inte tid med det här längre, men ha tålamod snart kommer Kirri tillbaka så får hon se till att hålla igång uppdateringen ingång :) Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0