14 september

Tjejer, det är ett väädligt komplicerat släkte. gosh!

Träningen igår vill jag bara helst glömma. Kan ha varit den sämsta hittils. Det började med att vi stod stilla i en halvtimme och körde några värdelösa frislag som är helt omöjliga att köra när backarna vet exakt vad man ska göra. Där stod vi i en halvtimme medans de andra spelade box och powerplay och var uppvärmda till två målet. Man skulle inte kunnat byta efter halva så vi också fick värma upp lite? Näääeee. Det är ju inge roligt..

Ikväll ska vi till ingarö och fira Fias bror Johan som har fyllt 20 år. Jag åker gärna med för lite mat och tårta! ;D
Och imorgon fyller Jenfer 20 år!!! En mindre att köpa ut till, wooho! Jag själv fyller 22 i juli nästa år. Ibland kan jag tro att jag är 20 år, det känns inte som om jag har blivit en dag äldre. Men sen kommer jag på mig själv. Fan jag börjar bli tant.

Det blåser ute. De blåser så mycket så väggarna rör sig. Eller nä nu ljög jag, men det låter som det!

Nu var det slut skrivet. Ha en grym dag!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

I can only agree, riktig pissträning igår :(

Göran behöver en hjälpare... Vi hade ju kunnat köra PP på vår sida också, vi var ju tillräckligt många :/

2010-09-14 @ 10:27:48
Postat av: Karro

Ja absolut men jag trodde att vi skulle byta efter halva tiden men det gjorde vi ju inte!

2010-09-14 @ 10:34:25
Postat av: Cizzi

Det trodde jag med :/

2010-09-14 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0