aloha!

Helgen har varit jätte mysig! Matchen i lördags vann vi tryggt med 2-7 och bussresan hem blev inte alls lika jobbig. Det gick jätte fort att åka men det beror nog på sällskapet :) Med endast 12 spelare på matchen var jätte duktiga och tyckte vi höll ett jämt tempo hela matchen igenom utan att se särsklit trötta ut. Vi kämpade på hela tiden och jag är stolt över oss. Vi kan vi!

Min älskling har precis åkt hem till heby igen och jag har plockat undan lite hemma. Låg kläder överallt. Men det är ju som vanligt.. hehe. Världens bästa pojkvän, du vet de va?<3

Väntar på att Fia och Carre ska sluta jobba. Strunta i jobbet och kom hit nu istället jag ha dö tråkigt! Sen ikväll är det träning och inte att glömma, biggest loser!


Grymma tjejer det där!


Kan jag inte bara radera skiten? bort bort bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0