Back to normal

Igår tog Fia ledig från jobbet och vi sov ut. Man kan lungt säga att det behövdes efter helgen. Tror vi vaknade halv ett eller nått sånt. Vi gick upp och åkte iväg till stan för att kolla om min skinjacka hade kommit, men icke. Alla andra storlekar förutom min, såklart. Sen åkte vi till centrum och mötte Jenfer. Köpte lite grejer till Ronnys present. Han fyller 50 i veckan. Efter det begav vi oss hem till Hanna & Lilla Clara. Tänkte att Hanna skulle kolla på Fias fot. Usch hur den ser ut. Är nog lite infekterat tror jag. Sen hem och laga korvstroganoff. MUMS!

Efter middagen åkte vi till träningen. Det tog emot då man har träningsverk i varenda muskel som finns. Men vi körde bara massa powerplay och boxplay hela träningen så det var helt okej.

Så nu vet ni att jag fortfarande lever. Hoppas ni också gör det. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0