Fia & jag, vi är goda vänner fast än mycket olika..



Här har vi än mycket fin tjej vid namn Fiatto.
Vi har efter ett antal år utvecklat våran vänskap till ett systerskap.
Du är som en syster för mig. En tvillingsyster.
Ibland hatar jag dig, och när jag hatar dig hatar jag dig mest på den här
jorden och när jag älskar dig älskar jag dig mest av allt. 
Hatkärlek mellan två systrar som sagt.

Vi småtjaffsar om det mesta. Precis som syskon.
Vi avslutar varandras meningar. Precis som syskon.
Vi gör allt tillsammans. Precis som syskon.
Vi tycker om precis samma saker. Precis som syskon.

Du tog lite illa upp när jag sa att jag ser dig mer som en syster än som en vän.
Jag vet inte hur du känner men jag skulle nog säga att det är väldigt fin komlipmang.
Skulle någon säga så till mig hade jag blivit glad.

Jag har fått ännu en syster i familjen och jag älskar de!
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Fia

När jag har tänkt på det, så är det det bästa du kunde säga :D men va bara inte beredd på när det gick över i ett systerskap :) älskar dig mest av allt!



+ att det enda jag sakna va ju en lillasyster ;)



men hatar dig aldrig, men man bli riktigt irriterad ;)



ÄLSKAR DIG SYSTER!

2010-09-09 @ 20:21:29
Postat av: Karro

haha lillasyster? jag? knappast!

2010-09-10 @ 09:38:04
Postat av: Anonym

Jo för jag är några månader äldre än dig ;) så nu har jag storesyster, storebror, lillebror och lillesyster :D wiiie!

2010-09-10 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0