fredag fredag fredag!

Imorse när jag vaknade ringde PP och sa att jag hade jobb månadsvis om jag ville. YES! pengar pengar pengar. Jag börjar på måndag så det blir tillbaka till berget igen. Men det blir nog bra. Sen när vi hade lagt på såg jag sms:et från Linda hon tappade bort sin svarta grej där hon har sina kort. Så jag fick sätta på mig de kläderna som låg tillhands (alltså inte de snyggaste jag hade om man säger så) skynda mig ner till bilen och söka. Hittade de och tog upp allt vi köpte igår som vi lämnade kvar i bilen och där hörde 3 kassar från systemet med. Fulla och tunga. Måste sett ut som en alkis som vandrade upp mot lägenheten med kudden kvar i ansiktet.. De två trädgårdsmästarna som satt på bänken där nere måste fått sig ett gott skratt..

Det var min morgon.

Ikväll händer det däremot lite roligare saker. Ska hämta Jenne på hennes jobb vid två sen ska vi till centrum och kolla på något vi kan ha på oss ikväll. Ska till Gunnar på hejdå fest. Hon flyttar till Polen snart och är bort jätte länge. Så några ska käka middag här hemma innan vi går till Gunnar som bor ganska nära härifrån. Sen tänkte vi dra ut och testa det nya utestället Lobby som Kenza har. Tror det kan bli kanonis (som Lasse säger)

Men som vanligt kommer jag nog inte skriva någon blogg i helgen men vi höres på måndag. Ha en grym helg alla snygga fanskap. Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Så han ringde dig, grattis! =)

2010-09-17 @ 10:30:31
Postat av: Karro

Ja var det du som tipsade han? :)

2010-09-17 @ 11:42:36
Postat av: Cizzi

Det vet du :)

2010-09-17 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0