ge mig söndag!

Jag har sådan ångest för den här helgen så det är helt sjukt. Vi ska iväg på läger med laget och har ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra. Vi har fått en packlista och vi får inte ta med något annat än vad som står på listan. Mickan ringde igår och sa att det känns som om Göran har kopierat packlistan från militärlägret som vi var på förut, och jag kunde inte annat än att hålla med. Blir det militärlägret all over again dör jag! Det var det jobbigaste, både psykist och fysiskt, som jag har upplevt. Men jag känner att så dålig fantasi kan väl inte Göran ha? Sen har David inte sagt något och det var han som höll i det förra gången. Vi ska iallafall åka halv tre inatt från tibble. Gosh! Jag som är dunder förkyld. Känner inte att den här helgen kommer vara särkilt lindrande för min förkylning. 

Här är bilder från militärlägret vi var på med Täby is

Här har vi dom vi hatade mest under den helgen. Våra ledare.
Min systers man David och en kille vid namn Gustav.


Världens tuffaste hinderbana. På bilden, Rotan mickan & Helena med snygga kläder


Vi badade i gytja med våra skor runt halsen




Lisa lagom glad!


Såhär såg vi ut efter det badet..


Vi sprang..


Vi klättrade..


David står och inspekterar så att Farmor gör rätt


Här ska vi hoppa från en klippa. Det var gaanska högt.


Moa hoppar


Uppställning

Lite bilder från hinderbanan och gyttjebadet. usch och fy!



Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag skjuter mig själv om det är det där vi ska göra igen...



Dock är jag väldigt förbryllad över "gå ut kläder för kvällen"

2010-09-03 @ 12:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0