grown ups

Blev tillslut filmen Grown ups. Alltså den filmen är ju nästan en av mina favoriter just nu. Fy fan vad rolig den var! Vi satt och skrattade i princip hela filmen och Linda skrek som vanligt när hon skrattade så de stackarna framför blev lite smått irriterade men jag fick lugna ner Linda lite så hon slutade skrika och skrattade som en normal människa efter ett tag. Men jag kan säga att jag och Fia skrattade minst lika mycket. Kan inte vara kul att sitta i samma biosalong som oss. Kiss Jossan hängde med också, jätte kul!

Blev även lite shopping igår. Jag köpte en ny halsduk från JC och Linda köpte sig ett par nya inneskor. Snygga och de såg jävligt sköna ut. Fia köpte... tennisbollar från stadium. Grymt! Gick även in på Salt och skulle köpa Kenzas skinjacka men fanns inte i min storlek. Linda provade Kenzas höst skinjacka och sen var faktiskt ganska snygg den med. Den såg lite varmare ut också. Men när jag provade den satt den inte alls bra på mig som vanligt. Men när jag kom hem beställde jag hennes vår skinjackan från internet istället, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! Så Fiatto kanske ska hämta ut den idag. Äntligen har jag en skinjacka. Och snygg är den också.

Tog inga bilder igår, tråk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0