lördagen..

..tillbringde jag med älskling. Vi tänke att vi skulle åka till uppsala och käka sen kolla bio. Älskling har tjatat om att se karate kid så länge nu så vid fyra tiden åkte vi mot uppsala. Åt på en Chinaresturang, mys! Sen var klockan så lite och bion började 20.40 och vi orkade inte vänta så vi åkte hem igen och mös framför tv:en istället. Har planerat in bion på lördag som kommer nu istället och får hoppas att det blir av denna gång ;)
Vad gjorde vi mer? Var ute med Lizzy, plockade kantareller, mös lite till.. bästa!

Jobbade min första dag idag också. Det gick bra men har så sjukt ont i fötterna. Gosh.. Får hitta ett par andra skor imorgon för det här går inte alls. Ska snart käka sen ikväll är det träning. Nu har jag iaf uppdaterat lite! hejhej.


Vi fick ihop lite svamp den här gången.

Älskling har lärt mig att man ska koka bort vattnet innnan man steker dom för de blir godare då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0