oh my good!

Lagkänslan från i helgen är som totalt bortblåst.

Några i laget har blivit bjudna på kräftskiva och lämnar resten av laget med 11 spelare mot ett elitserielag i helgen. Grattis. Men vi åker lika starka som vanligt till Mariestad och försöker ge dom en rolig match så gott vi kan. Tror vi kommer vara grymma:)

Igår var Fia ledig från jobbet, yippie! vi var i centrum och letade present till Mamma & Ronny och vi åkte till danderyd och kollade om mitt blodvärde hade gått upp.. och det hade det!! :D Nu är jag precis över gränsen för att få ge blod så klart att det skulle kunna vara bättre men jag är nöjd för tillfället. Sen hade vi träning igår som inte gav ett piss från min sida eftersom jag inte ens fick spela med folk som prioriterade matchen före annat.. Hoppas det blir bättre på dagens träning.

Idag måste jag till centrum igen eftersom jag hade sönder mammas present. Smart tjej.


Här har vi gått obesegrade först genom hela tvåan och här tillslut hela ettan, med Täby is.
Skön känsla.
Men är det någon av dessa spelare kvar i dagsläget? näee. 2 st typ

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Bara inte samma sak händer med FC sen... vore hemskt!



Sen hur folk prioriterar får dem stå för och jag hoppas dem får stå sitt kast sen! :/

2010-09-09 @ 10:07:09
Postat av: Karro

Nej men det tror jag faktiskt inte!:)



ja det kan man ju hoppas på!

2010-09-09 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0