opaah!

Då var även denna helg slut och en hel jobbvecka väntar. Men jag har haft en jätte bra helg så jag är nöjd. Började med att lätta mitt tunga hjärta i fredags efter jobbet. Det var jobbigt men behövdes verkligen. Fick tillbaka min andra halva för en kväll. Efter det hem till Jenne Carre & Fia som lekte hemma hos oss. Åkte till Max och skrattade så att alla fick ont i magen. Tänk att det kan vara så roligt på Max. Visste jag inte! Sen åkte brudarna hem och älskling kom hit. Kollade 90210 innan vi somnade. Gick upp kvart över åtta och åkte till David och Carolina för frukost. Nybakat bröd och champange. Gott!

Igår var det även match mot hässleby. Hässelby var jätte bra och jag tror definitivt på att det är favortier den här säsongen. Men vi var också bra och kunde ha vunnit. Vi kämpade på som vanligt till sista sekunden av matchen och jag är stolt över våran insats. Vi kan om vi vill. Igår ville vi. Hela laget. Nästa match är mot fröjereds i Tidaholm. Den tycker jag att vi vinner. Skulle vara skönt.

Efter matchen åkte jag och älskling till Kista för mat och Bio. Såg karate kid. Helt okej film men man skulle kunna sett den hemma lika gärna. Sen idag har vi inte gjort mycket alls. Sov till halv tolv. Låg i sängen med älskling och kollade klart på säsong 1 av 90210 sedan klev vi upp och åkte till centrum. Efter det körde Olle mig till Carres nya lägenhet innan han åkte hem. Fick med mig massa svamp hem av Carres mamma. MUMS! Har redan ätit upp hälften och det gick på några sek. Att det kan vara så gott.

Bjuder på en rolig bild på mig jag tog i veckan. Hade kört upp en penna under överläppen och kände att jag blödde så tänkte ta ett kort och se hur det såg ut. Gick inte så bra. Ser ut som en elefant.. eller kanske en myrslok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0