suck

Såg det här programmet, kungarna av tylösand, i pausena mellan idol. Hur kan man tycka att det är roligt att festa sådär? Kanske när man är ung och behöver få bekräftelse från andra eller behöver få den uppmärksamheten man tydligen inte kan få vid nyktert tillstånd. Ja men hallå hur gamla är dom? Jag skulle chansa på 15-16. Det riktigt tragiska är att de är tyvärr äldre än så, vissa mycket äldre än så.

Festa? är det var livet går ut på? och göra bort sig i tv. Då är man tuff. Ligger man med flest. Då är man tuff. Dansar man på baren. Då är man tuff. Blir man utslängd från krogen. Då är man tuff.

Herregud..

Nog om sånt trams.
Igår på träningen fick vi informationen om att vi ska ta med matchkläder till träningen ikväll. Först var det snack om en intern match mellan oss i laget men varför ska man då ha matchkläder? Hoppas vi får möta Pontus och hans lag. Skulle vara roligt. Lite roligare att spela som ett lag och inte som två.

Ska snart träffa Jenfer i centurm. Sen de andra. De är ju födelsedagstider just nu, alla lyckas fylla år nästan samtidigt. Man känner sig lite fattig för ögonblicket men snart är det löning och jag hoppas att jag får en liten slant. Skulle ha jobbat på pappas jobb i veckan men de hade inte fått in grejerna så det blev inget. Får hoppas på nästa vecka. jobb jobb jobb.. allt handlar om jobb. Man blir ju faktiskt lite småtrött på skiten.

Men ni får ha en grym dag.
 

(nu har jag skrivit om halva det här inlägget två gånger då det har försvunnit varje gång jag försökt spara så det blev kortare och kortare. Men blev en del text ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0