Tänkte gästblogga lite och tillägna ett inlägg till min vänner som jag älskar //Fia

Jag har verkligen världens bästa vänner, det är ju nått som alla säger men skulle man göra en lista över hela världens alla bästa vänner så skulle mina hamna överst på den listan det är jag 100% säker på. Visst ibland tjaffsar man och det blir missförstånd och man blir arga på varann, men varje gång vi gör nått skrattar man så man gråter, man får många kärleksfulla kramar och vi delar med oss av våra tankar till varann.
Så fort man känner sig nere finns dom där och gör en glad igen på bara några sekunder och ligger man hemma och börjar tänka på dom kommer man på sig själv att sitta och le för sig själv, för så mycket gillar jag mina vänner.

Jag älskar er mest av allt!









Everybody needs inspiration,
Everbody needs a song.
A beautiful melody,
When the night's so long.
Cause there is no guarantee,
That this life is easy.

Yeah when my world is falling apart.
When there's no light to break up the dark,
That's when I, I, I look at you.
When the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home anymore.
That's when I, I, I look at you.

When I look at you,
I see forgiveness,
I see the truth.
You love me for who I am,
Like the stars hold the moon,
Right there where they belong.
and I know im not alone.

Yeah when my world is falling apart,
When there's no light to break up the dark,
That's when I, I, I look at you.
When the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home anymore,
That's when I, I, I look at you.

You, appear just like a dream to me.
Just like kaleidoscope colors,
That cover me,
All I need,
Every breath that I breathe,
Don't you know you're beautiful!

Yeah

When the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home anymore,
That's when I, I, I look at you.
I look at you, Yeah, Woah.

You, appear just like a dream to me.


Kommentarer
Postat av: barr

älskar dig kompis.. säger det samma om er alla :) <333

2010-09-19 @ 15:47:37
Postat av: Karro

:)<3

2010-09-20 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0