whop whop

Ännu en jobbdag avklarad.
Fick sluta tidigare idag till och med. Vi var så duktiga och gjorde klart allt till kl tre.

Blev väckt inatt av några fullgubbar som härjade här ute. De snackade om någon taxi men ena gubben ville inte följa med utan han skulle gå. Sen är bilen hade åkt stod han och spydde här utanför. USCH! Han hostade & spydde. Tänk er än riktig rökhosta och sen en spya som avslutning. Fan vad arg jag blev! Var påväg att gå upp och skrika på honom men när jag tänkte kliva upp vart det tyst. Som tur var.. Man ska inte väcka törnrosa när hon sover. Då kan man åka på smäll! 

Nej nu ska jag gå och laga lite mat så man får i sig något innan träningen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Kan ni se till och spöa skiten ur Hässelby i helgen tack! :)



Ses imorrn! FIFA FIFA FIFAAAAA :D

2010-09-23 @ 16:48:46
Postat av: Karro

Ja jag hörde att du hade öroninflammation nu igen :/ Men vi ska köra vårt absolut bästa i alla lägen och hoppas på att vi slår dom!:)



Ja kommer du till berget?:)

2010-09-23 @ 17:17:02
Postat av: Cizzi

Haha japp, det är jag o dem små barnen här i världen :) Hade tränat om jag inte hade blivit alldeles snurrig om jag rör hövvet för fort :-P



Jag, Jessica och Henrik kommer o plockar :)

2010-09-23 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0